Veel mensen hebben een verhaal in hun hoofd. Maar vinden het verdomd lastig dit op papier te krijgen. Want hoe zorg je ervoor dat: je jouw boodschap op de juiste manier verpakt en zorgt dat deze binnenkomt bij jouw doelgroep?
Dat een tekstschrijver of copywriter hierbij kan helpen, klinkt logisch – nietwaar? Maar wie kies je? Waar baseer je dat op? En hoe weet je dat je de juiste keuze maakt? Mijn advies: luister altijd naar je gevoel. Je kunt je copy ook door iemand anders laten schrijven. Even goede vrienden. Er zijn duizend-en-een tekstentikkers die een leuke tekst kunnen optekenen. Ik werk graag samen met mensen waarmee het klikt. It takes two to tango, dans met mij en:
- Je hebt meer tijd te besteden aan de dingen waar je wél goed in bent.
- Je weet dat het goed geregeld is met alle teksten, dus geen stress.
- En grote kans dat je beter zichtbaar bent en meer omzet binnenhaalt.
Kijk, dit is wat je wil:
Je begrijpt dat teksten en verhalen helpen jouw doelgroep te prikkelen, raken en overtuigen. Dat een ijzersterk verhaal mensen in beweging kan brengen. Dus – je zoekt een capabele copywriter die jou en je doelgroep snapt. Die zich inleeft als DeNiro. En als het aankomt op het schrijven van scherpe teksten en vastleggen van verhalen, wil je iemand die in Verstappen-tempo weet hoe en wat hij moet maken: kwalitatieve en relevante content.
Hoe? Lees mee, ik leg het je haarfijn uit.