Marketing serieus inzetten?
Je weet dat je iets met marketing moet.
Maar jij en je team doen het er eigenlijk een beetje bij.
Een LinkedIn-post hier, een nieuwsbrief daar.
Een ingeving op de zaterdagochtend, snel iets online zetten.
En dan hopen dat het iets oplevert.
Maar ergens weet je ook: dit is het niet.
Want marketing vraagt om meer dan een ingeving.
Het vraagt om richting, structuur, expertise en tijd.
En laat tijd nou net datgene zijn waar jij als ondernemer niet in overvloed over beschikt.
Herkenbaar?
Dan is het tijd voor een andere aanpak.
Eentje waarbij je wél serieus werk maakt van je communicatie, zonder dat je het zelf allemaal hoeft te doen.
Als senior deelmarketeer help ik mkb-bedrijven die snappen dat marketing geen bijzaak is, maar ook (nog) geen fulltime marketeer in huis willen of kunnen halen en de samenwerking met een bureau niet zien zitten.
Ik stap in waar het nodig is: van positionering en merkverhaal tot communicatiestrategie, campagnes, copy en creatieve concepten.
Zodat jij en je team kunnen blijven ondernemen en je kunnen richten op de dagelijkse bedrijfsvoering. En laten we eerlijk zijn: het is prettig als je marketing eindelijk écht goed geregeld is, toch?